Thursday, April 12, 2012



Tengah-tengah malam,aku nak layan sedih . Kadang-kadang orang yang keras hati ni sangat sangat beruntung . sebab ,when there is a problem ,they will face it calmly . not for they that have soft-heart . its very hurt . Hmm . Aku kena kuat . Kan? Allah menguji setakat apa yang kita mampu kan? Sebab Allah maha penyayang . Betul tak ? Setiap apa yang berlaku,pasti ada hikmahnya . Betul kan ? Allah hilangkan apa yang kita sayang,sebab? Mungkin Allah menggantikan dengan yang lebih baik . Mungkin . Tak de sape yang tahu kan . Perancangan Allah jauh lebih baik dari apa yang kita rancang . Kita kena hidup dalam realiti . Tinggalkan apa yang boleh buat kita sedih . Betul tak ? Aku kena bina hidup baru . Orang kata,jangan ada couple kalau nak jauh dari perbuatan maksiat . Yeah . Memang . Dunia sekarang da tak macam dulu . Bila kita terlalu ikut nafsu,macam-macam boleh jadi kan . Kadang-kadang,kita tak merancang untuk lakukan kesalahan . Tapi kita manusia . Selalu buat khilaf . Kalau dulu kita sangat jahat,berubah kepada jahat,then,nakal,then go to taubat . Memang kita tak kan mampu nak berubah jadi baik tanpa ada halangan . Asalkan kita ada nawaitu ke arah tu,InsyaAllah kita berjaya . Aku sendiri tak cakap aku baik . But aku cuba berusaha untuk ke arah tu . Okey . Doakan aku kuat untuk hadapi hari-hari akan datang k . Like usual . Hadapi harimu dengan senyuman . Come on Siti Mardhiah . Awak boleh . Pilih yang terbaik dalam semua perkara .:26:




0 comments:

Post a Comment